BREAKING NEWS

terça-feira, 6 de setembro de 2016

Sobre mim.../About me...

Olá o meu nome é José Rodrigues... tenho 16 anos e vivo no Algarve. Sou natural de Lisboa mas já vivo no Algarve à 5 anos já quase 6, gosto muito de viver cá pois já fiz bons amigos e gosto bastante da escola em que estou...


Hello my name is José Rodrigues... I'm 16 years old and I do live in Algarve... Im natural from Lisbon but i already live in Algarve for 5 years almost 6, i realy do enjoy living here beacause i've made alreaday some realy good friends and i like alot my school...


A minha escola/My School

A escola que frequento é a Escola Secundária de Loulé, gosto muito desta escola, é uma ótima escola
com ótimas condições e variedade de cursos disponíveis todos muito bons, com professores excelentes e dedicados em que se pode contar sempre com eles...
O curso que frequento é o de técnico de gestão e programação de sistemas informaticos, é um curso que em geral estou a gostar muito e que recomendaria a qualquer um interessado na área... Escolhi este curso porque acho que dentro dos muitos disponíveis este era o que mais se identificava comigo.
Resultado de imagem para escola secundaria de loule
My school is the HighSchool of Loulé (Escola Secundária de Loulé), i realy do enjoy this school, it's a great school with great conditions and variety of courses avaible all pretty good... this school also counts with dedicated and great teachers that you can always count on with them...
The class i frequent is the course of Informatical systems management and coding and overall I'm pretty happy with my choise and I would recommend to anyone who's interested in this area... I chosed this class beacause i beleive that from all the many and high quality courses that Loulé Highschool has to offer this is the one that has the most to do with me...





No meu tempo livre/In my freetime

Nos meus tempos livres adoro ouvir música, fazer qualquer tipo de desporto e usar algumas aplicações tais como o messenger, o facebook, por vezes o instagram...

In my freetime i love listen some music, doing any kind of sports and use some apps like messenger, facebook and sometimes instagram...


Projeto/Project


Desde já queria agradecer um montão por me darem esta oportunidade espétacular de participar no erasmus+, sei que sem o grande esforço de todos os professores e pessoal evolvente neste projeto, este projeto nem seria possível, portanto mais uma vez quero deixar um grande obrigado por tudo....

Bom tenho a certeza que vai ser uma experiência espétacular para todos os que forem selecionados, não só para conhecer mundo do trabalho real no estrangeiro  como também para sair daquela zona de conforto comum aos estudantes, termos a oportunidade de gerir as nossas coisas de outra forma...acho que isso irá nos proporcionar um crescimento e uma preparação muito bons do mundo real que está num futuro não muito distante...  E depois tem a parte da interação com o estrangeiro... conhecer novas pessoas, novas mentalidades, novos estilos de vida, conhecer novos sítios espétaculares...  Nem sei o que dizer mais... Só sei que vai ser um espétaculo e mais uma vez queria agradecer muito a todo o pessoal evolvente!!

I realy wanted to thank you all so much for this awesome oportunity of leting me participate in this erasmus+ project, i know that without the big efforts from all the teachers and people involved in this project, this project in the first place wasn't even going to happen... so once again i realy realy want to thank you guys for everything...

Well im sure that this is going to be an amazing experince for all the selected students... Not only to knowing the real work world in exterior but also to get out off that commun conffort zone of the students... having the oportunity to manage our things in totaly different way...
i think this will bring us a great growth and preparation of the real world that is in a future not that distant... And then there's the part of interacting with the exterior, meeting new people, new mentalities, new lifestyles, new awesome places... I dont even know what to say more... I do know that will be an amazing experience and once again i realy want to thank you guys so much for everything!!












Share this:

Enviar um comentário

 
Copyright © 2014 Erasmus + José Rodrigues. Designed by OddThemes | Distributed By Gooyaabi Templates